Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Telefonisch contact Nederland
Tel: 030 -  3690 538

Adresgegevens:
Walkietalkie.nl is onderdeel van Prepshop B.V.
Molensteijn 60-B
3454 PT De Meern (Utrecht)

E-mail: info@walkietalkie.nl

KvK dossiernummer: 88699919 (Prepshop B.V.)
Btw-nummer: NL864736186B01

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@walkietalkie.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om een klacht te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm. Wanneer de klacht elders nog niet in behandeling is dan kunt u eventueel de klacht deponeren via het platform van de EU.